博客年龄:16年6个月
访问:?
文章:16篇

个人描述

幸福→是太短暂的东西

TO MY DEAR FRIEND

2008-04-25 19:36 阅读(?)评论(0)
                                  TO MY DEAR FRIEND
                                   --I will be there
    If one day you feel like cryin…Call me. I don;t promise that I make you laugh…But I   can cry with you .
    If one day you want to run away…Don;t be afraid to call me . I don;t promise to ask to stop…But I can run with you .
    If one day you don't want to listen to anyone…Call me . I promise to be there for you…And I promise to be very quiet.
    But if one day you call…And there is  no answer…Come fast to see me . Perhaps  I need you ……

    如果有一天你想哭……给我打个电话。我无法许诺我能让你笑……但是我可以跟你一起哭……
    如果有一天你想远走高飞……别害怕给我打电话。我无法许诺我会让你止步……但是我可
以跟你一起飞……
    如果有一天你谁的话也不想听……给我打个电话。我保证回到你身边……我还保证我会一
声不吭……
    但是如果有一天你打电话……而没人接听……赶紧过来看看我,也许我会需要你……
 
表  情:
加载中...
 

请各位遵纪守法并注意语言文明