cry on my shoulder

分类:惘贩记
2009-05-30 22:03 阅读(?)评论(0)


标题是看到朋友的一篇日志,然后就突然有感而发了。

If the hero never comes to you 
If you need someone you"re feeling blue 
If you"re away from love and you"re alone 
If you call your friends and nobody"s home 
You can run away but you can"t hide 
Through a storm and through a lonely night 
Then I show you there"s a destiny 
The best things in life 
They"re free 

But if you wanna cry 
Cry on my shoulder 
If you need someone who cares for you 
If you"re feeling sad your heart gets colder 
Yes I show you what real love can do 

If your sky is grey oh let me know 
There"s a place in heaven where we"ll go 
If heaven is a million years away 
Oh just call me and I make your day 
When the nights are getting cold and blue 
When the days are getting hard for you 
I will always stay here by your side 
I promise you I"ll never hide 

What real love can do 
What love can do 
What real love can do 
What love can do 
What real love can do 
What love can do

 看到歌词就很不争气的泪流满面,最近似乎是有些神经质了。

博客停滞了半年?也许更久吧。

总是突然想说,有点像碎碎念,

也许只是一时想发泄一下,写着写着连自己都不知道在说些什么,然后直接放弃关机。

很多时候,也许只是想找一个哭泣的理由。

默默流泪,抑或是大哭大笑。

哭完又自嘲几句,看 你就是这样的人!

有些白痴的相信命运,也许只是给自己一个偷懒的理由。

总是期待着会有一个人,在我想哭的时候,

借给我一个肩膀,对我说:如果你需要,我随时在身边。

不相信承诺,却会为了一句话而高兴,甚至幸福很久。

即使明知道很多话不可能兑现。

期盼着安慰,又总是将这样的心情藏在心底。

迷茫着自己到底想要什么。

相信真爱,却没有靠近的勇气

总是,想把自己置身事外

掩饰着想法,掩饰着心情,掩饰着不安全感

微笑着,觉得微笑竟然也是这么辛苦的一件事

不期待未来,因为害怕一切都与自己想象的离得那么远。

人生,到底是什么样子的?

我 到底可以拥有什么?

不再期待什么,如果这个世界最痛苦的莫过于求不得。

那,是不是不去求就不会有那样的悲哀?

一点一点,忘记了自己真正想要的是什么。

即使不是真的想要的,也会微笑说感谢。

讨厌施舍来的一切,那样的不真实,却还要我虚伪的说着我多么感谢

讨厌做作的自己,

讨厌无法摆脱世俗的自己。

可是,我又到底是什么样的?

原来连自己都不清楚。

走的每一步,都已经分不清到底为了什么。

刻意的陷入消极的情绪,只是想提醒自己。

现实有多残酷。

所谓的梦想,原来离我那么远。

 

When the nights are getting cold and blue  
When the days are getting hard for you  
I will always stay here by your side  
I promise you I"ll never hide 

会不会有一个人,在我觉得天空灰暗的时候。对我唱这首歌,告诉我,我会一直在你身边?

 

 

 
表  情:
加载中...
 

请各位遵纪守法并注意语言文明